به کلبه حقیرانه و عاشقانه من خوش اومدید...(آرزوی محال)

حــُــــرمت نان از قلب بیشـــــتر است آنرا می بوســــــند، این را میشـــــکنند...

به کلبه حقیرانه و عاشقانه من خوش اومدید...(آرزوی محال)

حــُــــرمت نان از قلب بیشـــــتر است آنرا می بوســــــند، این را میشـــــکنند...

دلتنگی من..

وقتی دلی برای دلی تنگ می شود انگار پای عقربه ها لنگ می شود! تکراریند پنجره ها و ستاره ها خورشید بی درخشش و گل، سنگ می شود پیغام آشنا که ندارند بلبلان هر ساز و هر ترانه بد آهنگ می شود احساس می کنی که زمین بی قواره است! انگار هر وجب دو سه فرسنگ می شود! باران بدون عاطفه خشکی می آورد رنگین کمان یخ زده بی رنگ می شود هر کس به جز عزیز دلت یک غریبه است وقتی دلت برای دلی تنگ می شود

نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا و ساغر یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:02 ب.ظ http://rozayema.blogsky.com

گاهی دردها فراموش میشوند ولی همدردها هرگز
سلام مرسی که سر زدی راستش نیمدونم با چه عنوانی لینکت کنم

میسی

فاطمه یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:12 ب.ظ http://deleman91.blogsky.com

سلام گلم
ممنون از حضورتون در کلبه کوچک من
وبتون هم مبارک باشه
ولی چرا اینقدرغمیگن خانمی؟

خودمم نمیدونم گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد